مهدي موعود
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اميدوارم اين وبلاگ ياد غريب ترين آشناي ما را در دلهاي غافلمان زنده كند . براي تعجيل در فرج مظلوم ترين فرد عالم لطفا بدون صلوات از وبلاگ خارج نشويد مچكرم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستوهاي عاشق و آدرس sayfolmahdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 2547
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

مهدی یراحی

هر جای دنیایی دلم اونجاست

تیتراژ برنامه ماه عسل

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ

ابزاروبلاگ
پرستوهاي عاشق
اَ ينَ مهدي ؟ «كجاست مهدي موعود؟»
جمعه 1 مهر 1398برچسب:, :: 22:28 ::  نويسنده : مهدي يار       
bipfa_1367572590576701_large.jpg

يا اهل العالم ، اَ يــــــــــــْنَ بقية الله؟



نظرات شما عزیزان:

سید امیرپیرمحمدی
ساعت11:39---4 دی 1390
سلام. مطلب جدید درباره ی این سه خلیفه ملعون نوشتم. چه کسانی عمر و ابوبکر و عثمان را لعن کرده اند؟
بیایید سر بزنید.
حق علی است و حق با علی است.
یا امیرالمومنین یا امام علی ولی الله(ع) مدد


معاد دارستاني
ساعت21:26---1 آبان 1390
واقعا فاصله ي زلت و عذت از مو هم باريك تره...قذافي با چهار ميليون لشكر آماده باش و هزاران ميليارد دلار با يك كولت ساده جلوي همه ي جهانيان با خاري هلاك شد....بوي نداي حق مي آيد...آيا شما اين را احساس نمي كنيد!!!

معاد دارستانی
ساعت21:54---17 مهر 1390
ای علی!!!!دعای من بری تو!!!!نگاه من برای تو!!!!خدای من پناه تو!!!
پاک شدیم...سر بزنین


معاد دارستانی
ساعت13:13---17 مهر 1390
آقای عزیز من معاد دارستانی دانش اموز سوم دبیرستان رشته ی ریاضی در کرمانشاه هستم....من این نظرات را ندادم....من بی پروا نام خود را گفتم...سید علی خامنه ای رهبر من و امام زمان امام منه!!!می تونین بیاین تحقیق!!!به خدا کسی که با نام وبم داره تبلیغ ضد دین و دولت میکنه من نیستم این رو به کی بگم....

rt
ساعت16:22---16 مهر 1390
امام زمان نمی تونه کسی رو هدایت بکنه....طبق شریعت اسلام فقط بازگشت به قرآن و تدبر در آیات و احادیث پیامبر و امامان زمان پیامبر راه حقیقی است...امام زمان فقط یک پیشوایه عادله نه یک پیامبر هدایت گر؟؟؟؟؟

گلرخ
ساعت23:47---13 مهر 1390
سلام
اپم حتما بيا


آنتی صهیون
ساعت13:35---9 مهر 1390
سلام
از اینکه اولین بیننده ی وبلاگ یکی همفکر خودم بود خوشحالم سرباز امام باشید


حيدري
ساعت13:36---7 مهر 1390
سلام اين وبلاگت هم قشنگه الان ديگه مطمئن شدم خودتون هستيد

چفیه گرافیک - چفیه کلیپ
ساعت15:59---6 مهر 1390
سلام
ممنون از آدرس وبتون.
مطالبتون خیلی باحال هستن.
یا علی


rayka
ساعت15:49---6 مهر 1390
آنکه هفت اقلیم عالم را نهادهر کسی را آنچه لایق بود داد

ترنم
ساعت20:43---4 مهر 1390
چه عجب من یه بار یه وبلاگ خوب تو این لوکس بلاگ دیدم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: